Der tilbydes fem programpakker:
Bryggenet tilbyder standard-pakkerne fra YouSee. Pakkerne kan ses på youSees hjemmeside.
Oprettelse: 0,- kr.
Efterfølgende ønske om opgradering af abonnementstype (basis->mellem/basis->stor/mellem->stor) er gratis.
Efterfølgende ønske om ændring af abonnementstype (stor->mellem/stor->basis/mellem->basis) koster 300,- kr.
TV signal løbende hurtigst muligt. Typisk tager det omkring 10 arbejdsdage.
NAL Medienet opkræver betaling for Bryggenets tv-pakker kvartalsvis, og du kan slippe for at betale faktureringsgebyr ved at registrere din email-adresse, så de kan sende fakturaer elektronisk frem for på papir.
Web-TV
Alle tv-pakkerne inkluderer adgang til Yousees web-TV som gør det muligt at se tv på din computer, tablet eller smartphone. Du skal bare oprette et Yousee login på deres hjemmeside og så kan du se dine kanaler på http://tv.yousee.dk/.
Dog kan kanalen TV2 kun ses via en youSee-internetforbindelse, og dermed vil du skulle tilkøbe "TV2 Ude" for 5 kr. om måneden, hvis du vil se TV2 via Web-TV på Bryggenets netværk.
Som bruger af Bryggenet kan du også benytte Yousees Bland selv, som indebærer, at du får Grundpakken plus det antal yderligere kanaler, som ligger i henholdsvis Mellempakken (10 kanaler) eller Fuldpakken (36 kanaler). Kanalerne i Grundpakken ligger fast og kan ses uden kort, mens du selv kan vælge de kanaler, der ligger udover Grundpakke-kanalerne. Du kan vælge frit blandt Yousees over 100 kanaler til den samme pris uanset hvilke kanaler, du vælger.
Du kan læse mere om tv-pakker med Bland Selv på youSees hjemmeside.
Hvis du har et Bryggenet-stik i din lejlighed kan du bestille en tv-pakke ved at kontakte Kundeservice på telefon 7013 0339 eller nal@nal-medienet.dk.
Hvis du ikke har et Bryggenet-stik monteret i din lejlighed, er din boligforening sandsynligvis ikke medlem af Foreningen Bryggenet. Kontakt bestyrelsen/ejeren i din boligforening for nærmere information. Du kan læse om, hvordan I kan komme med på siden om indmeldelse.
Kundeservice yder en vis support på f.eks. kanalsøgninger eller andre sager, som har at gøre med opsætningen eller selve brugen af tv-tjenesten.
Du kan enten ringe på telefon 7013 0339 eller skrive på nal@nal-medienet.dk.
Fejlmelding
Hvis du oplever driftsforstyrrelser, eller andre fejl på Bryggenet, bør du gøre følgende:
Se om fejlen er registreret på Bryggenets hjemmeside.
Undersøg om dine naboer har oplevet samme fejl. Det kunne jo være at det f.eks. blot er dit tv eller antennekabel der er i stykker.
Det anbefales at kontakte Kundeservice telefonisk frem for pr. e-mail da det kan være lettere at udrede problemer i direkte dialog mellem dig og en kundeservicemedarbejder.
Før du kontakter Kundeservice er det en god ide at undersøge de mest almindelige fejlkilder hos dig selv:
Henvendelser vedr. tilmelding, framelding, abonnementsvilkår, faktura, driftsstatus og fejlmelding bedes rettet til Kundeservice.
Husk at angive din adressse ved alle henvendelser.
E-mail: nal@nal-medienet.dk
På telefonen ydes der personlig betjening på
Klager
Klager over Kundeservice bedes sendt til bryggenets bestyrelse. Husk at angive dit navn, abonnementsnummer, hvad du ønsker at klage over, samt hvad du ønsker at opnå ved at klage.