bryggenet

TV

TV-pakker


Bryggenet tilbyder Stofas tre faste programpakker:

  • Lille tv-pakke: 174,50 kr./md. (fra 1. april 2024: 220 kr./md.)
  • Mellem tv-pakke: 469 kr./md. (fra 1. april 2024: 489 kr./md.)
  • Stor tv-pakke: 719 kr./md. (fra 1. april 2024: 739 kr./md.)


Bryggenet tilbyder standard-pakkerne fra Stofa. Pakkerne kan ses på Stofas hjemmeside.


VælgSelv

Som bruger af Bryggenet kan du også tilkøbe Stofas VælgSelv, som indebærer, at du får den lille tv-pakke plus et antal yderligere kanaler og streaming-tjenester efter eget valg. Kanalerne i den lille tv-pakke ligger fast og kan ses uden kort, mens du selv kan vælge de kanaler eller streaming-tjenester, der ligger ud over den lille tv-pakke.

TV-kanaler koster 1-2 VælgSelv-point hver mens streaming-tjenester koster 2-8 point hver.

Stofa tilbyder tre forskellige pakker af VælgSelv-point til de nedenstående priser (som inkluderer prisen for den lille tv-pakke):

  • VælgSelv10: 369,50 kr./md. (fra 1. april 2024: 415 kr./md.)
  • VælgSelv20: 459,50 kr./md. (fra 1. april 2024: 505 kr./md.)
  • VælgSelv30: 529,50 kr./md. (fra 1. april 2024: 575 kr./md.)

Du kan læse mere om tv-pakker med VælgSelv på Stofas hjemmeside.


Gebyrer

Oprettelse: 0,- kr.

Efterfølgende ønske om opgradering af abonnementstype (basis->mellem/basis->stor/mellem->stor) er gratis.

Efterfølgende ønske om ændring af abonnementstype (stor->mellem/stor->basis/mellem->basis) koster 300,- kr. (gratis indtil 1. april 2023)
TV signal løbende hurtigst muligt. Typisk tager det omkring 10 arbejdsdage.


Tilmelding til digital post fra Stofa

Bryggenet opfordrer alle tv-brugere til at tilmelde sig digital kommunikation fra Stofa, da det dels er mest effektivt og dels sparer dig for gebyrer.


Stofas tv-app
Alle tv-pakkerne inkluderer adgang til Stofas app som gør det muligt at se tv på din computer, tablet eller smartphone. 
Se Stofas hjemmeside for yderligere information.

Tilmelding


Hvis du har et Bryggenet-stik i din lejlighed kan du bestille en tv-pakke ved at kontakte Kundeservice på telefon 8030 3030 eller info@stofa.dk.


Hvis du ikke har et Bryggenet-stik monteret i din lejlighed, er din boligforening sandsynligvis ikke medlem af Foreningen Bryggenet. Kontakt bestyrelsen/ejeren i din boligforening for nærmere information. Du kan læse om, hvordan I kan komme med på siden om indmeldelse.

Support


Kundeservice yder en vis support på f.eks. kanalsøgninger eller andre sager, som har at gøre med opsætningen eller selve brugen af tv-tjenesten.


Du kan enten ringe på telefon 88 303030 eller skrive til info@stofa.dk.


Fejlmelding
Hvis du oplever driftsforstyrrelser, eller andre fejl på Bryggenet, bør du gøre følgende:
Se om fejlen er registreret på Bryggenets hjemmeside.
Undersøg om dine naboer har oplevet samme fejl. Det kunne jo være at det f.eks. blot er dit tv eller antennekabel der er i stykker.


Åbningstider

Stofas support kan træffes alle hverdage kl. 08:00 til 21:00 og weekender og helligdage kl. 09:00 til 17:00.


Kontakt Kundeservice.

Det anbefales at kontakte Kundeservice telefonisk frem for pr. e-mail da det kan være lettere at udrede problemer i direkte dialog mellem dig og en kundeservicemedarbejder.


Før du kontakter Kundeservice er det en god ide at undersøge de mest almindelige fejlkilder hos dig selv:

  • Er der strøm på det apparat (tv eller boks), du har problemer med?
  • Er apparatet korrekt indstillet?
  • Er alle ledninger tilsluttet korrekt?
  • Prøv at skifte ledning.

Kundeservice


Henvendelser vedr. tilmelding, framelding, abonnementsvilkår, faktura, driftsstatus og fejlmelding bedes rettet til Kundeservice.
Husk at angive din adressse ved alle henvendelser.


E-mail: info@stofa.dk


Telefon: 88 303030

På telefonen ydes der personlig betjening på alle hverdage kl. 08:00 til 17:00.


Klager
Klager over Support eller Kundeservice bedes sendt til bryggenets bestyrelse. Husk at angive dit navn, abonnementsnummer, hvad du ønsker at klage over, samt hvad du ønsker at opnå ved at klage.